Ariasite
عمومي

پيج و دامين آتوريتي امتيازي از 0 تا 100 به سايت شما است. پيج و دامين آتوريتي به طور خلاصه معياري است كه متخصصان سئو به آن دقت مي كنند و به كمك آن ضعف ها و نقاط قوت كار خود را پيدا مي كنند و با كمك تغييراتي كه لازم است در محتواي خود بدهند، به رتبه بالاتري در سايت ها مي رسند. كسب درآمدازگوگل ادسنس معيار آتوريتي در واقع نشان دهنده اين است كه يك سايت با صفحه خود مي تواند چه جايگاه بهتري در گوگل و موتورهاي جستجو داشته باشد.

متخصصان سئو براي بررسي قدرت يك سايت به سراغ پيج و دامين آتوريتي مي روند و اين براي آنها يك ملاك است كه توسط سايت MOZ و با عددهاي بين 0 تا 100 داده مي شود. 

پيج آتوريتي به چه معنا است؟

در يك تعريف كلي در رابطه با پيج آتوريتي {Page Authority} مي توان گفت يك معيار براي سنجش رتبه سايت شما مي باشد. يعني ميزان محبوبيت صفحه شما از نظر محتوا، تعداد بازديد كاربران و همچنين ميزان انتشار آن در اينترنت چه اندازه است. البته نكته اي كه وجود دارد اين است كه بايد بدانيد هميشه رتبه صفحه اصلي سايت شما با ساير صفحات متفاوت است. پيج آتوريتي براي هر صفحه از سايت شما امتيازي بين 0 تا 100 از طريق ماز را در نظر مي گيرد.

دامين آتوريتي به چه معنا است؟

در تعريف دامين آتوريتي {Domain Authority} بايد بگوييم در دامين آتوريتي تنها به اعتبار دامنه سايت توجه مي شود كه معمولا نمره آن از پيج آتوريتي بيشتر مي باشد. مثلا اگر شما كسب و كاري داريد و در فضاي مجازي نيز داراي سايت هستيد و در موتورهاي جستجو در صفحه اول رتبه و جايگاه هفتم را داريد، در صورتي كه بخواهيد جايگاه شما بالاتر باشد بايد آتوريتي شما از سايت هاي بالاتر شما بيشتر باشد.(اين چيزيه كه مابقي ميگن من شخصا اينو قبول ندارم!! )

تفاوت پيج و دامين آتوريتي

شايد در نگاه كلي بتوان گفت كه پيج اتوريتي پيش بيني درباره امتياز احتمالي يك صفحه از ديدگاه عددي است و دامين آتوريتي احتمال رتبه گيري كل دامنه سايت مي باشد.

اما نكته جالب توجه اين است كه هر دو آنها يعين پيج و دامين آتوريتي از طريق فاكتورهاي يكسان و رتبه بندي عددي 0 تا 100 ماز بدست مي آيد و بسيار شبيه به هم هستند. در حالي كه دامين آتوريتي كل دامنه سايت شما را بررسي مي كند، پيج آتوريتي به يك صفحه توجه دارد.

آيا پيج و دامين آتوريتي بر سئو تاثير دارد؟

موضوعي كه براي برخي از افراد بi وجود مي آيد اين است كه آيا نتيجه پيج و دامين آتوريتي در سئو سايت موثر است. در قدم اول بايد بدانيد كه اگر به عنوان يك متخصص سئو مشغول به فعاليت هستيد و يا صاحب سايتي هستيد كه سئو آن براي شما اهميت دارد، بايد بر روي سيستم خود اكستنشن MOZ را نصب نماييد كه با كمك آن و به سرعت مي توانيد امتياز آتوريتي سايت هاي ديگر را نسبت به سايت خود به دست آوريد و همچنين امتياز سايت خود را نيز به دست آورده و از اين طريق نقاط ضعف آن را برطرف كرده و سئو سايت خود را افزايش دهيد. در واقع اين سيستم يك وسيله كمكي براي بالا بردن رتبه سايت مي باشد.

چگونه مي توان امتياز پيج آتوريتي خود را افزايش داد

براي افزايش امتياز از پيج آتوريتي بايد مواردي به شرح زير را رعايت كد:

  • توليد محتواي با كيفيت و مناسب مي تواند بسيار موثر باشد. سعي كنيد تا براي سايت خود محتواي اختصاصي بسازيد تا گوگل نيز به عنوان يك سايت مرجع به شما نگاه كند.
  • فعاليت در شبكه هاي اجتماعي در ميزان بازديد و در نتيجه امتياز شما تاثيرگذار مي باشد. اين شبكه ها مانند شعبه هاي كار شما و سايت شما محسوب مي شوند
  • ساختن بك لينك خوب يكي از شروط اساسي است
  • به عوامل و موارد سئو داخلي سايت خود توجه كنيد و كليه موارد و ريز جزئيات را به خوبي رعايت نماييد.
  • لينك داخلي داشته باشيد و به خوبي با كمك آنها بين صفحات سايت خود ارتباط برقرار نماييد كه در سئو سايت شما بسيار موثر خواهد بود.

روش هاي بالا بردن دامين آتوريتي

چه روش هايي براي بالا بردن دامين آتوريتي وجود دارد ؟ بايد بگويم كه تغيير در دامين اتوريتي كار ساده اي نيست زيرا عوامل زيادي را تحت پوشش دارد و بر روي آن تاثيرگذار هستند. شايد بتوان يكي از عوامل موثر بر آن را بهبود سئو سايت عنوان كرد و همچنين دريافت و ورود لينك هاي معتبر به سايت را مي توان يكي از عوامل تاثيرگذار دانست.

1- از سايت هايي كه گوگل اعتباري براي آنها قائل نيست لينك نياوريد.

2- لينك هاي جديدي كه به سايت خود مي آوريد حتما ايندكس كنيد.

3- مراقب باشيد كه دامين آتوريتي شما ضعيف نباشد

4- مراقب باشيد كه در روند لينك سازي سايت خود تغييرات ناگهاني ايجاد نكنيد.

نكاتي خلاصه در رابطه با پيج و دامين آتوريتي

براي فهم بيشتر اين دو موضوع به دليل شباهت و نزديكي آنها به يكديگر، چند مورد را به صورت خلاصه در رابطه با پيج و دامين آتوريتي بيان مي كنيم:

_ نكته اول و مهم اين است كه سايت با اتوريتي بيشتر و بالاتر از نظر گوگل محبوب تر مي باشد.

_ افزايش رتبه سايت تا مرز عدد 40 كاري آسان اما از آن به بعد براي بدست آوردن امتياز بيشتر نيازمند دقت و توجه به مطالب بيشتري است.

_ شايد بتوان گفت كه معيار اصلي دامين آتوريتي مي باشد و اهميت آن از پيج آتوريتي بيشتر است.

_ نمره پيج و دامين آتوريتي از 0 تا 100 و توسط الگوريتم شركت ماز داده مي شود.

_ هرچه آتوريتي سايت شما بالاتر باشد، امكان قرار گرفتن مطلب سايت شما در صفحه اول جستجو بيشتر مي شود.

_ نمره 10 تا 30 امتيازي عادي محسوب مي شود.

_ رتبه 40 تا 50 رتبه اي خوب محسوب مي شود.

_ رتبه 50 تا 60 در پيج و دامين آتوريتي يك رتبه عالي است.

_ گرفتن رتبه بالاي 70 مي تواند يك موقعيت عالي و يك رتبه فوق العاده باشد.

در صورتي كه شما با اين سيستم كار نكرده و يا نمي دانيد كه با MOZ چگونه امتياز سايت خود را از نظر پيج و دامين آتوريتي به دست آوريد، مي توانيد از كارشناسان سئو روز كمك گرفته و امتياز سئو سايت خود را با كمك آنها پيدا كرده و يا نقاط ضعف آن را پيدا كرده و سئو سايت خود را بهبود دهيد.

با توجه به اينكه گوگل بروز رساني page rank ها را متوقف كرده است و اگر هم مجددا پيج رنك ها را به روز كند، با فاصله هاي زماني خيلي زيادي اين كار انجام مي شود، اين دو فاكتور نقش مهمي دارند.

 

https://khanomsin.ir/how-to-do-seo/ 

 

Page Authority و Domain Authority به ترتيب به معني اعتبار صفحه و اعتبار دامنه، توسط شركت موز، ارائه مي شوند كه از طريق سايت moonsy يا opensiteexplorer.org مي توانيد، مقدار page و domain authority سايت خود را بررسي كنيد. معمولا domain authority از page authority كمتر است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۲۵:۰۵ ] [ NOORA ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی